Friday, 22 July 2011

How Do You Use Yours?! 10 Ways To Use NARS Orgasm Illuminator

Hello Cupcakes!!

Now I am a lover of all things Make Up and generally enjoy playing with different bits, finding new things and trying out different ways to use things..... Now when I come across a totally useless item of Make Up I have to play with it to find a way it can be used to its best advantage!
So I thought I would share with you guys how I use my NARS Orgasm Illuminator because when I tweeted earlier if anyone else thought it was the most pointless thing in the world a lot of you gave me a big fat YES!!

So here it is in all its glory, it looks wonderfully pretty in the tube and once squirted out but wait.... Where did it go? Yes that's right, once you blend it in it does in fact disappear leaving what I see to be a few gold speckles behind!

10 Ways To Use NARS Orgasm Illuminator

1. Place on top of all your cheap make up to bring your collection into a higher class and trick people into thinking you only buy high end Make Up.

2. Use as a Paperweight - Never shall a pesky breeze make your papers flutter away!

3. Use it as a Doorstop, works a treat on my living room door.

4. Store Hairbands on it!

5. Use it as a Bookmark, no more finding page 197 or that old bus pass you shoved in there!

6. Use in self defence - Aim at the eyes!

7. Balance it on top of your door and wait for it to fall on someone = Hilarious!!

8. Jam your window open with it

9. Store your Jewellery on it

10. Let your other Make Up laugh at it!


So there you have it 10 fabulous ways that you can use it, let me know if you have any others that I can try as these are the only uses I get out of it. 

In all seriousness though, I really don't see the point of it! It's not a great illuminator, you cant use it as a highlight and to me it just seems like a tube of nothingness... If there is any illuminating shimmer left behind after you have blended it in they seem to group together and do nothing, that's the only way I can explain it.

How do you use yours?

xxx









| Twitter | Facebook | Bloglovin' | Instagram |

45 comments :

  1. Hahaha this post made me LOL :) the self defence one cracked me up!

    xx

    ReplyDelete
  2. I've never laughed as much!!! love it haha, very cheeky! oh god that's funny! xxxx

    ReplyDelete
  3. Haaaa I love this post! Couldn't stop laughing!! xxx

    ReplyDelete
  4. Brilliant!!! I'm still LOL-ing now :o) "aim for the eyes!" haha!! xxx

    ReplyDelete
  5. Hahaha! Love it made me laugh so much


    xx

    ReplyDelete
  6. That is absolutely hilarious!! I laughed the whole way through heheeh great post :D

    ReplyDelete
  7. Oh this did make me chuckle! Great post :D xx

    ReplyDelete
  8. Haha love this post! I bought the same product last week and actually on my skin there is verrrry faint shimmer visible, but total waste of money! x

    Please check out my new blog
    www.yanasdollhouse.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Haha! I loved the 'let your other make up laugh at it' pic!!! Great post...I haven't tried the Illuminator so I can't really comment but you have made me laugh! xxx

    ReplyDelete
  10. LMAO great post! Made me laugh! What colour is that nail varnish you are wearing when you are defending yourself with your Nars ;) Its a gorgeous colour hun - the nail varnish not the illuminator which I agree is pants xx

    ReplyDelete
  11. HA Charli this is brilliant! As gorgeous as it looks it might aswell just be water!

    ReplyDelete
  12. Haha this is so funny! My orgasm illuminator looks different to yours, its in a small and fat tube. Try to apply it by not rubbing it in too much, kinda pat it on to the outer corners of cheeks, admittedly, it isn't a 'must have' product like everyone makes out!

    ReplyDelete
  13. This is genius! Well observed! X

    ReplyDelete
  14. haha love this!
    So true though it is crap!
    xxx

    ReplyDelete
  15. This post is brilliant! I actually laughed out loud :) I have never tried this and I think I will steer clear! xx

    ReplyDelete
  16. Absolutely love this post!

    ReplyDelete
  17. I have used mine a few times but am still not seeing any use to it. It literally disappears. It could be used as a highlighter but the Benetint High Beam is so much better! I might just end up selling it!

    ReplyDelete
  18. Haha...Best blog post EVER! Hilarious xxx

    ReplyDelete
  19. hahah love this post babe, and yaright it si the most pointless make up ever!! Maybe use it as a boomarang and hopefully it will never come back xxxxx

    ReplyDelete
  20. hahaha this really did make me chuckle!
    I particularly love the self defence idea and the idea of letting your other make up laugh at it!
    Fab post and spot on! xx

    ReplyDelete
  21. Hahahahahahahaha this actually made my day!!

    Btw, I have the Copacabana Illuminator and I actually quite like it :) xx

    ReplyDelete
  22. Hahaha totally agree with you! Don't like the product, don't get the point of it! xx

    ReplyDelete
  23. LMAO what are you like charlie hahahaha too funny! xx

    ReplyDelete
  24. love this post! it proper made me laugh! its true tho everyone raved about getting this product in the first glossybox but does anyone actually use it still now?! well on their face anyway :P xx

    ReplyDelete
  25. Arrghhh its so true lol - Useless!!

    ReplyDelete
  26. Love this post!!Hilarious xxx

    ReplyDelete
  27. lmao this is the best thing I have seen today xxxxx

    ReplyDelete
  28. phahahaahhaha LOVE this post!! Do more like this! i need some laughter in my life LOL xxxx

    ReplyDelete
  29. Haha, I was expecting different ways to wear it, this post made me laugh! xxx

    ReplyDelete
  30. Lol this was very funny! I rarely use my illuminator either, but recently have been mixing a small blob of it with my foundation which turns out quite nice! x

    ReplyDelete
  31. Try mixing it with a light day moisturiser? Love all the funny tips! :D xx

    ReplyDelete
  32. (that will only work if you're a non-foundation-wearer though!) xx

    ReplyDelete
  33. Brilliant post Charli! xxx

    ReplyDelete
  34. Hahaha! Thanks for your comments girls, glad you liked it!

    To everyone who has given me serious suggestions about it, I have tried everything with it... Patting it on, mixing it with things! You name it I have actually tried it, for me it sadly doesn't work!

    xxx

    ReplyDelete

I read every single comment and try to reply back to as many as I can, if you want to ask me a question directly please feel free to email me, tweet me (@SBTCDCharli) or leave a comment on my FB page. That way I will get back to you ASAP. Other than that thank you so much for your comments!